dimarts, 10 de juliol de 2012

El perquè de tot plegat


A partir de que vaig començar a sospitar que estava malalta, lo primer que vaig fer, va ser informar-me sobre el que creia que tenia. Quan em van dir que no només tenia raó en les meves sospites, si no que tenia més afeccions de les que em pensava, la meva reacció va ser exactament la mateixa, informar-me bé sobre les meves malalties, per poder posar fil a l'agulla i no quedar-me de braços plegats, per intentar poder aconseguir recuperar la salut que creia que havia tingut i que no tinc clar haver tingut mai.

Ara ja fa una mica més de 2 anys i mig que sé què tinc, i durant aquests 2 anys llargs he après moltes coses, unes  a base de llegir i llegir, i llegir encara més i una mica més encara, i les altres, doncs posant-me a estudiar de nou. No pensava pas que amb 33 any em posés a estudiar altre cop, i menys quan la meva salut domina sobre la meva vida i no sempre puc fer allò que vull fer en el moment que em ve de gust fer-ho. Però coses de la vida, m'hi he tornat a posar, i he de dir que estic satisfeta de com han anat  i estàn anant les coses al respecte.

Estar malalta d'SQM comporta molts canvis, no només canvis de vida, si no també de mentalitat, es trenquen molts esquemes, i moltes coses que tu tenies coll avall com veritats supremes, s'esfumen en l'aire com el fum d'un llumí. I un d'aquests canvis es el de veure la medicina des d'una altra perspectiva, els medicaments habituals, els que s'han trobat sempre a la farmàcia, els alopàtics, ni ens convenen, ni els solem tolerar, per una banda això fa que, la majoria, busquem especialistes que en cas de donar-nos algun tractament, aquest sigui lo més natural i exempt de químics com sigui possible i per una altra banda, molts ens interessem en arees que avans de saber de la malaltia, o bé no ens havien interessat mai, o no n'haviem ni sentit a parlar. Alguna cosa es desperta dins de molts, alguna cosa que fa que la curiositat i les ganes d'aprendre creixin a mida que creix el nostre coneixement.

Avui he decidit que vull compartir les coses que he après i les que aniré aprenent a mida que passi el temps. Perquè diuen que el saber no ocupa lloc, i la informació es poder. Així que us dono la benvinguda al meu nou bloc, que començo amb molta il.lusió, i espero poder dedicar-li el temps suficient perque vagi creixent de mica en mica.

Benvinguts al Racó Natural de la Gènia!




El porqué de las cosas


A partir de que empecé a sospechar que estaba enferma, lo primero que hice, fue informarme sobre lo que creía que tenía. Cuando me dijeron que no sólo tenía razón en mis sospechas, sino que tenía más afecciones de las que pensaba, mi reacción fue exactamente la misma, informarme bien sobre mis enfermedades, para poder poner manos a la obra y no quedarme de brazos cruzados, para intentar poder conseguir recuperar la salud que creía que había tenido y que no tengo claro haber tenido nunca.

Ahora ya hace algo más de 2 años y medio que sé qué tengo, y durante estos 2 años largos he aprendido muchas cosas, unas a base de leer y leer, y leer aún más y un poco más todavía, y las otras, pues poniéndome a estudiar de nuevo. No pensaba ni por asomo que con 33 año me pondría a estudiar otra vez, y menos cuando mi salud domina sobre mi vida y no siempre puedo hacer lo que quiero hacer en el momento que me apetece hacerlo. Pero cosas de la vida, me he vuelto a poner a ello, y debo decir que estoy satisfecha de cómo han ido y están yendo las cosas al respecto.

Estar enferma de SQM conlleva muchos cambios, no sólo cambios de vida, sino también de mentalidad, se rompen muchos esquemas, y muchas cosas que tú tenías asumido como verdades supremas, se esfuman en el aire como el humo de una cerilla. Y uno de estos cambios es el de ver la medicina desde otra perspectiva, los medicamentos habituales, los que se han encontrado siempre en la farmacia, los alopáticos, ni nos convienen, ni los solemos tolerar, por un lado esto hace que, la mayoría, busquemos especialistas que en caso de darnos algún tratamiento, éste sea lo más natural y exento de químicos como sea posible y por otro lado, muchos nos interesamos en áreas que antes de saber de la enfermedad, o bien no nos habían interesado nunca, o no habíamos ni oído hablar de ellas. Algo se despierta dentro de muchos, algo que hace que la curiosidad y las ganas de aprender crezcan a medida que crece nuestro conocimiento.

Hoy he decidido que quiero compartir las cosas que he aprendido y las que iré aprendiendo a medida que pase el tiempo. Porque dicen que el saber no ocupa lugar, y la información es poder. Así que os doy la bienvenida a mi nuevo blog, que empiezo con mucha ilusión, y espero poder dedicarle el tiempo suficiente para que vaya creciendo poco a poco.

Bienvenidos al Rincón Natural de Gènia!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada